Sunday 5 February 2017

PROJEK VAN 10 SEN: MENCARI ORANG SUSAH KE HOSPITAL.


MENCARI ORANG SUSAH KE HOSPITAL.

Saya MENCARI ORANG YANG SANGAT SUSAH, ADA KEKANGAN mau pergi Hospital, yang tinggal sekitar KK City (Hingga Indah Permai/Manggatal/Inanam), Penampang (hingga Donggongon), Putatan hingga pekan Lok Kawi/Kinarut.

Yang masih mampu boleh menambang, boleh pakai Uber/Grab, berjalan kaki, tumpang jiran/kawan/saudara, saya TIDAK TOLAK.
Jika anda memerlukan khidmat van 10 sen, tapi saya meletakkan Priority/keutamaan kepada objektif PROJEK VAN 10 SEN iaitu bantu yang tersangat susah ke hospital dari segi fizikal, kewangan dan keadaan sekeliling yang tidak membenarkan atau tidak bertanggung jawab seperti orang sekeliling tidak mampu atau tidak mahu bantu golongan ini ke Hospital.

Jika terdapat disekeliling anda yang dilihat sangat memerlukan, anda juga mampu bantu mereka sampaikan berita kewujudan Projek Van 10 sen ini (Dalam sekitar kawasan yang saya nyatakan di atas).

Bantu saya cari orang susah yang saya nyatakan ini dengan hubungi atau berikan mereka no Hotline #AmalPrihatinSabahResources dengan Whatsapp atau SMS dulu detail pesakit di 016-4472994. #0164472994apsr

Email : amalprihatin.sr@gmail.com
Untuk yang ingin menyumbang dalam bentuk alat bantuan pesakit atau apa-apa yang memberi manfaat sekeliling juga boleh hubungi saya terus di hotline 0164472994.
Untuk yang ingib menyumbang terus ke akaun #APSR :

CIMB
Amal Prihatin sabah Resources
8602790791

Boleh letak reference mengikut projek yang anda ingin fund kan iaitu
#ProjekVan10Sen atau #ProjekAmalBinaRumah4OKUKENINGAU

Mohon sebarkan info ini melalui FB, Whatsapp, Telegram, Blog dll agar ada yang dapat manfaat dalam program ini.

Sangat Terima Kasih.
#DreamBigStartSmall
#DsChzys




sumber:FB  Ds Chazy

No comments:

Post a Comment